Små sjuklingar och nyblonderat hår

Igår kväll började småtjejerna hosta och verka hängiga. Elise lät lite ansträngd på andningen, men dom verkade hyffsat pigga i morse.
När jag var hos frisörskan senaste bokade jag ny tid. Denna månad visade sig ju inte vara den bästa att klippa sig på men kände att jag var värd det så avbokade inte dagens tid. Robin var iväg och hjälpte far sin att byta till vinterdäcken och Gun passade småtjejerna. Elise hade när vi kom hem inte sovit så länge och ville inte äta.
Robin matade henne lite innan hon fick lägga sig och hon sov då två timmar. När hon vaknade sen igen ville hon inte göra många knop. Hon låg mest bredvid Filippa och tittade på tv.

Fick i henne lite alvedon och efter det en burk fruktpuré. Sen var det dags för sängen igen. Stackars liten. Hon vaknade nyss och då fick hon en välling och nu verkar hon somnat om igen. Verkar vara lite nya tänder på g.
Alina går mest runt och nyser och snorar, så det blir väl en slapp helg. Hoppas på att jag ska kunna packa ner nåt mer inför flytten dock.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0