Även idag...

har det varit en bra dag. Jag tvekade lite i morse men bestämde mig till slut att ta med barnen till Öppna förskolan. Så kul när man väl kommer dit. Man märker att Elise blir lite tuffare och att Alina kommer ihåg så mycket mer med sånger och så.

Hemma igen blev det sovstund för Elise och lunch för mig och Alina, köttbullar och pasta. Passade även på att göra några pizzabullar, som är min nya "inne"grej. Det är även kul när Robin och Alina tycker det är gott.

Alina slocknade för natten kl.18 och Elise en halvtimma efter så jag har passat på att hämta upp lite mer kläder i storlek 74 och 80 till Elise och även rensat ut ytterkläder som inget av barnen för tillfället använder och plockat fram ytterkläder i rätt storlekar inför vintern. Även barnskorna fick sig en omgång och nu känner jag mig nöjd med dagens uppgifter.


Avslutar med en bild på Alina från i torsdags. Morgonkaffe är ju ett måste.



Kommentarer
Stina

Med Pippi såklart! <3

2011-10-12 @ 09:08:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0