En väldigt bra helg

Fredagen började med att jag lämnade Filippa på skolan för att sen åka hem och göra mig iordning. Jag begav mig, utan barn, till bussen för att möta upp Stina. Vi begav oss in till stan för shopping och lunch. Jag kände mig på riktigt bra humör och kände att jag hade lite extra slantar att lägga på mig själv. Så det blev två nya bh:ar, Stina hade med mig till en riktig underklädesbutik när jag funderat lite för mig själv bestämde jag mig för att prova lite, och att få professionell hjälp underlättar. Så nu har jag några som passar mig perfekt, men det kändes ju lite i plånboken. Vidare blev det lunch på Andrum, vegetariskt är riktigt gott. Vidare blev det ett par tajta jeans och en stickad tröja, som jag spanat på redan i somras. En klänning till Alina blev det också. Även Stina hade spenderarbyxorna på och fick med sig lite saker hem.
Fredagen fortsatte med fredagsmys med Stina och småtjejerna. En riktigt bra dag.

Lördagen började med sovmorgon, eller att jag i alla fall får lov att ligga kvar och dra mig lite längre. Robin åkte sen iväg för att jobba några timmar och jag gav tjejerna lunch. Vid halv ett kom Sofia som spenderat helgen med oss. Nån timma senare kom Nicklas som skulle ta med sig Alina och gå till Lekobuslandet. Vi följde dom en bit och fortsatte sen till Backaplan för att spana på den nya loppisen. Jag hade även på lördagen nöjet att ge mig lite nya kläder. Ett par mörkgråa mysbyxor och två par stickade leggings.

Till kvällsmat blev det sushi och när Alina och Elise somnat spelade jag, Robin, Sofia och Nicklas tvspel. PS3Move för er som vet vad det är. Även lördagen en riktigt bra dag.

Svårt att få en bra bild när man rör sig väldigt mycket när man spelar (denna är tagen med mobilen och då blir det ju inte direkt bättre)

Idag har det varit en riktig slappardag. Tvspel, mys och pizza. Tog en liten promenad till lekparken och affären på eftermiddagen. När Sofia lämnat oss åt vi kvällsmat och sen var det nattning av Alina och Elise som gällde.
Nu ligger jag i sängen och passar på att blogga och surfa medan Robin spelar bilspel.



Kommentarer
Stina

Tack för en mysig fredag! Gött att vi sparade ditt kaffe till en annan gång ; )



Kram!

2011-10-10 @ 08:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0