Kräk, tvätt och bad

I tre nätter nu har Elise vaknat och kräks, första natten hängde även Alina på men nu är det bara Elise. Det är inte lite som kommer utan det är till att byta ut alla sängkläder som hamnat i vägen. Så har nog aldrig tvättat så mycket som jag gjort denna veckan. Håller alla tummar och tår jag har att hon sover hela natten. På dagarna är det inga problem, Elise äter mer än vad jag kan få i Alina för tillfället.
Själv fick jag mig en paus idag och följde med Stina till Valhallabadet för att gå runt i vattnet med en väst. Vi gick inte jättelänge men det kändes ändå att man rört på sig. Jag var mest glad för att jag fick komma hemifrån en stund. Bara att duscha utan avbrott är väldigt skönt.


Kommentarer
Stina

Haha, nästa gång ska jag inte prata så mycket. Så du får duscha i lugn och ro ;))



Tack för att du hänger med mig!



Kramar

2011-10-31 @ 15:45:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0