Sol ute

Strålande sol idag, varmt tänker jag inte säga att det var, men tillräckligt för att vi idag har varit i lekparken två gånger. Första gången var jag själv med Alina och Elise, fasar för den dagen Elise börjar gå och tjejerna drar åt olika håll. Andra gången gick vi med min nyfunna mammalediga granne som har en tjej på ett år och en som väntas om en månad. Vid första utgången tog jag med mig kameran. Så här kommer lite bildbevis.

Alina, som verkar trivas i att ha mössan på topp


Elise nöjer sig med att sitta och känna på sanden och titta på allt runtomkring


Gunga är ju en självklarhet, gärna högt.


Man måste ju utforska om sand kan vara en delikatess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0