Våran helg

I lördags skulle vi åka ut till Linda, Lasse och barnen för lite eftermiddagsfika. Robin åkte först iväg och jobbade, så vi väntade och väntade. Fick ett mess från Linda att vi ju kunde ta bussen. Skyndade mig att få ner barnen i sulkyn för att hinna med nästa buss ut till Säve. Väl ute blev det en sväng till lekparken eftersom det var så väldigt fint väder. Sen kom även Ibba, Robert och Emilia, och Robin. Så det blev en lång fika ute på altanen ända tills alla barn var trötta.
Sen blev det pizza och lördagsmys för hela slanten.

Söndagen bjöd först på ridskola för Filippa. Vi har mycket att lära, framförallt att pusha på Filippa att bli mer självsäker. Sen blev det äta och duscha innan det var dags att packa in sig i bilen för att bege oss till Tessan och Rustan för att kolla in deras nya hem. Självklart fika och sen utelek. Underbart med dagar man kan vara ute.
Jag tycker det är jättekul att ha små utflyktsmål så att man inte blir sittandes hemma.

Tyvärr, får jag lov att säga, har jag börjat bli väldigt dålig på att ta kort så ska se till att packa ner kameran och framförallt att skaffa mig en kameraväska till systemkameran.



Kommentarer
Charlotta

Pappa kanske lånar ut sin portfölj till sin systemkamera:) om han har den kvar? Dock kanske inte så smidig:)

2011-10-05 @ 09:12:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0