Barnmarknad

Hahaha ordet låter ju inte så bra, men det betyder inte att det säljs barn utan att det säljs saker till barn, kläder, leksaker etc.
På fredag ska jag möta upp Tessan och lämna in tre stora kassar med saker så att andra kan få sälja det. Känner mig förväntansfull och hoppas på att det blir en hel del sålt på lördag.
Har ingen aning om hur mycket allt är värt som jag lämnar in så kan inte ens gissa mig till hur mycket pengar jag får. Men jag hoppas på några hundralappar.

Så här såg det ut förra veckan när jag prismärkte allt som skulle säljas



Kommentarer
Stina

Ja, det blir spännande å se! = ) Du är duktig du!

Tur att du sparar lite ; ))



Puss och Kram

2011-09-20 @ 22:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0