Låg batterinivå på kameran...

Därför blir det inte så många bilder. Konstigt att man inte kan ta sig i kragen och ladda så fort den börjar blinka. Men men. Helgen gick av bara farten. Efter jag haft en sisådär fredag så blev det en lite softare lördag. Hade bokat in att åka till en vän, men fick ställa in då jag kanske hade ett virus. Man vet ju liksom aldrig. Och då tyckte inte jag att alternativet att åka på kalas riktigt gick för sig heller. Vill ju gärna undvika att mina nära och kära blir sjuka pga mig.
Vi är nu i alla fall ägare till en träsoffa som står på balkongen. Tyvärr var ju inte vädret tillräckligt bra för att dra på sig en filt och njuta av ett glas vin.

Men, nu är det ny vecka och nya möjlgheter. Igår åkte jag och tjejerna hem till Charlotta. Där bjöds det på goa amerikanska plättar med socker, sirap och jordgubbar, och kaffe. Mycket gott var det. Sen blev det lek både inne och ute. Skönt att komma hemifrån en liten stund. Alina somnade i bilen hem, dessvärre var ju klockan bara fem, men hon somnade i tid på sen på kvällen ändå.


Knasungarna. Innankortet togs stod Elise med huvudet i soffan. Hann tyvärr inte få fram stora kameran tillräckligt snabbt och tyst.


Glad Påsk önskar Alina med sitt första förskolepåskpynt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0