Sextimmars arbetsdag

Fr.o.m idag är det arbetsdagarna 6 timmar lång för mig. Det blev en välförtjänt paus för mig. Trots att man arbetar hela dagen, förutom när man för ovanlighetens skull kan sätta sig ner och äta sin mat utan att nån annan ska serveras eller nåt annat man måste springa efter.
Nu är jag hemma och Alina verkar mycket piggare, jättehärligt. Och Elise verkar nästan helt återställd, trots sin lååånga middagsvila.
Nu ska det sista tvättas upp och hoppas på att jag snart kan hinna med den "vanliga" tvätten som tyvärr blivit lidande. Men mest ska jag nog bara försöka ta det lugnt och mysa med mina små.
Inskolning på nya förskolan får skjutas upp, och personen jag pratade med när jag ringde in och sjukanmälde dom lät väldigt trevlig så ser fram emot att få gå dit på torsdag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0