Första advent

Insåg att vi inte hade nån adventsstake, eller om jag bara inte hittar den. Och så ville jag ha gran, i plast. Kände att jag orkar inte med en äkta. Speciellt inte tre trappor upp med småbarn som ska känna och pilla. Det blev en tur till Rusta för julshopping. En gran, en adventsljusstake och en elljusstake i lila till Alina och Elise rum. Hade Alina fått som hon ville hade vi haft en rosa gran hehe. Alina tyckte det var kul att hänga upp julgranskulorna. Dom enda som inte är upphängda nu är några gamla gamla kulor i glas. Saknas dock en toppstjärna, eller nåt annat. Får väl spana runt lite. Ikväll blir det glögg, pepparkakor och mögelost till mig och Robin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0