Alla Hjärtans Dag

Är inte så jätteförtjust i denna dagen. Men försöker tänka att denna dagen är till för att skicka extra tankar och kärlek till ALLA. Men är väldigt glad att Robin köpte med lite "finchoklad" när han var och handlade och framför allt är jag väldigt glad att Filippa stannade till på väg hem till sin pappa efter skolan och lämnade detta till oss;

Egengjort kort är ju sååå mycket mer värt ♥

Alina fick idag vara hemma från förskolan då hon lät hes i morse, lät fortfarande lite hes när hon lade sig (dock efter en halvtimmes övertrötthetsskrikande). Så vi får se hur det blir imorgon.
Att bada minst en gång om dagen är ett måste för mina småtjejer, så även idag.


Nu ska jag nog fortsätta den dagen med att krypa ner i sängen och läsa min bok som jag nästan inte kunde lägga ifrån mig igår kväll.
Hoppas att alla ni andra också haft en bra dag, natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0