Besök och födelsedagar

Eftersom min dator verkar göra allt för att jag inte ska sitta med den så har jag nu satt mig vid Robins. Helgen har varit bra. Lördagen spenderades med Linda och Alicia. Alicia så jag inte så mycket av då hon spenderade mest tid i Filippas rum. En väldigt trevlig dag.
På söndagen kom min mamma och pappa för att äta lite födelsedagslunch eftersom jag fyllde år i måndags. Efter det bar det ut till Charlotta och Jonas där Elsa skulle fira sin tre års dag. Som var igår.
Massa bus och god fika. Här kommer lite bilder.

Paketöppning


I väntan på tårtan


Minsta kusinerna Elise och Alma


Dags att dra sig upp till övervåningen


Där vankades det skönsång


Lek på Almas rum, där tillslut dom flesta var. I Elsas rum skrålade radion och lyssnade man så hörde man nån stå och sjunga.

Kom in och såg Alina, som på en efterfest, stå och sjunga för sig själv.
Låten? "Lilla snigel"
Dock bara delen; "Akta dig, akta dig, akta dig akta dig"

Min födelsedag spenderades först några timmar på jobbet och sen hemma med hela familjen. Jag hade fått önska mig mat och fick Tikka Masala. Robin valde pizza till sig själv, men Alina åt mer än gärna den starka såsen och ris. Hon är rolig hon. Sen blev det lite glass och mys i soffan. En bra helg och en bra födelsedag helt enkelt.



Kommentarer
Jeanna

hahaha "som på en efterfest", det fick mig att tänka på Emilys födelsedagsfest för några år sen när vi alla fastnade i SingStar o sjöng hela natten =)

2012-02-08 @ 21:21:37
Stina

Gött å komma hem och hitta en massa nya inlägg här med fina foton! Flyget blev rejält försenat men nu är jag hemma igen. Jag hoppas på en date i nästa vecka. Och du! GRATTIS i efterskott!!!! <3 <3 <3

2012-02-09 @ 12:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0