Man får hålla vad man lovar

Trodde att jag vid detta laget skulle ha en ny dator, men icke. Får väl hoppas att den snart dyker upp.
Lovade lite lätt idag att jag skulle göra ett nytt inlägg här. Men känns egentligen inte som det hänt jättemycket. Det som snurrar mest i mitt huvud är pengar. Trodde att jag skulle komma ikapp denna månaden, sen damp skatten på bilen ner och jag börjar se ljuset i tunneln försvinna lite lite längre bort. Men jag misströstar inte, jag vet att det till slut kommer ordna upp sig. Men det tär att behöva vända på slantar för att våga unna sig nånting.
Inga kort har det tagits heller, dåligt av mig. Så imorgon när barnen är vakna får den komma fram.
Kan bjuda på några gamla istället. Tycker det blir mycket roligare att blogga när man har kort att visa.



Lilla Alina


Hahaha Alina och Noelle visar sina sötaste sidor


Den vigaste familjemedlemmen

Vad kul det var att gå igenom korten som jag har lagt upp här, mycket man glömmer av. Kanske får ta och läsa min blogg från början.... men inte idag.



Kommentarer
Stina

<3 <3 <3 Tack raring!

2012-02-14 @ 19:59:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0