Nu tar vi helg

Har fått både Alina och Elise att sova en stund så passar på att surfa. Filippa klagade lite över ryggont så skickade in henne för att vila lite. Veckan har gått av bara farten.


Onsdagsmys i soffan, Elise lever farligt när hon väljer att stoppa in fingrarna i Alinas mun.

Igår hade jag och Emily bokat in tid för att lämna blod. Det var några år sen sist, men man får ju inte lämna när man är gravid och inte förrän det gått minst 6 månader. Efter jobbet (på Emilys lunch) begav vi oss till Frölunda Torg och Droppen. Är det nån som funderar på att lämna blod så säg till så får ni gärna följa med nästa gång.

Emily med förbandet efter lämningen


Och jag efter lämning, vi tog en liten go'fika i soffan i väntan på att huvudet skulle klarna lite mer.

På väg tillbaka plockade vi upp Sofia och Fredrik som jag passade på att bjuda hem nu när dom har lov. En sväng till affären och sen plockade jag upp Filippa och en kompis till henne på skolan. Filippas pappa är sjuk så tog henne en dag tidigare och hoppas att hon inte hann bli smittad.
Eftermiddagen fortsatte med mys och tvspelande, tacomiddag och mera mys i soffan.


Nu ska jag snart ta och börja väcka Alina, hon brukar ta en stund på sig att vakna när hon blir väckt. I helgen ska Alina var med Gun lördag till söndag. Kommer bli tomt här men Elise har ju börjat yra runt så blir nog inte jättemycket stillasittande och vila ändå.

Hon lyckades helt själv klättra upp på Alinas stol

På söndag ska jag, Filippa och Elise åka en sväng till Uddevalla och hälsa på Cathrine som jag inte sett på länge, och framförallt har jag aldrig sett hennes nya lägenhet. Ska bli kul, hoppas bara att alla kan hålla sig friska.

Trevlig helg på er alla! Kraaaaam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0