Partaj och shopping

I lördags var det dags för inflyttnings-/födelsedagspartaj hos Hasse och Emily. Jag hade tänkt att köra fram och tillbaka, men det blev bara fram. Där blev det tipspromenad, välkomstdrink och plockmat, och massa trevligt sällskap. Självklart blev det singstar framåt natten. Var hemma vid halvtre tiden, visste ju att det fanns en morgondag med barn som inte skulle låta mamma sova.

Idag var det först jobb och sen begav jag mig in till stan för att möta upp Ibba och shoppa lite. Helt utan barn, jätteskönt. Det första jag gör är att gå förbi butiken OneOff och inse att dom har gått i konkurs och har 70% på allt och skor för 150:-/par. Jag vågade inte plocka på mig för mycket, men ett luvtröja och ett par skor till mig, och en t-shirt till Robin. Kände mig väldigt glad när jag gick därifrån. Sen blev det lite mer shopping innan jag tog med mig Ibba och åt lite mat på Andrum. Sen hittade jag ett par skor till, på rea. Toppen!
Så känner mig väldigt glad och väntar på att Robin ska komma hem så jag kan få visa vad jag köpt.


Skor i väldigt olika stil men jag gillar dom.

Nu blir det nog soffan en liten stund innan det är dags att krypa ner och skrämmas lite av boken jag för tillfället läser.



Kommentarer
Stina

MUMS för Andrum = ) Vi får boka in oss på en lunch där i vår, kanske kan få med oss M oxå ; )



Och vilka fynd du gjort! Vi ses i eftermiddag.

Kramar!

2012-02-29 @ 09:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0