Det blev en del gjort

I helgen fick ju som sagt sällskap av mamma och pappa. Jag och Robin gick på lördagen ner och flyttade allt från vårat första förråd till vårat ordinarie (som vi inte hade en aning om) som var dubbelt så stort. Sorterade kartongerna i olika högar och fick även plats med alla sulkys där inne. Toppen!
Det tog mindre tid än vad jag trott så det blev en tur till Ikea för lite småshopping, sen hem och äta och ta med oss Elise och mamma till Frölunda Torg. Jag har fortfarande kvar pengar på mitt presentkort på Gina så köpte mig två nya tröjor som jag kan ha när jag ska jobba. Man vill ju vara lite fin. Även Robin hade presentkort, men på JC, så han fick köpt två par jeans och en stickad tröja. Reor är ibland väldigt bra.
Resten av lördagen spenderades i sofforna.
På söndagen tog jag, mamma och Alina en promenad till Filippas skola och sen till Plantagen för att dubblera antalet växter i lägenheten, vilket inte var så svårt. Innan mamma och pappa åkte hem hann jag även lite snabbt gå igenom klädkartonger för att se om jag hittade fler kläder i storlek 80 till Elise, men jag hade plockat upp allt.

Idag vaknade båda småttingarna rejält täta (förlåt Jeanna, täppta ;-)) i näsan. Robin hade feber igen i natt så imorgon blir det nog vårdcentralen för hans del.



Tack mamma och pappa för hjälpen i helgen!



Kommentarer
Jeanna

haha man får säga tät i näsan, men där jag kommer ifrån säger man täppt ;)

2012-01-17 @ 18:55:37
Malin Henriksson

Såå Söta tjejer du har.

Saknar er så. Förstår inte va all tid försvinner. Kan vi inte bara bestämma en lör hos dig el Tessan??? Hoppas allt är bra!

Massor av kramar!

2012-01-18 @ 08:14:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0