En mindre bra dator

Just nu är jag måttligt trött på min dator. Batteritiden är så kort att man knappt hinner ta bort den från laddaren förren den vill laddas igen. Inte nog med det så glappar laddaren, grrrr. Så drar mig för att sätta igång datorn, men tänkte att det ändå var dags att uppdatera lite. Denna veckan har Filippa börjat nya skolan. Hon verkar trivas väldigt bra efter bara två dagar. Är även lite mysigt att ta en promenad med henne dit på morgonen, för att sen gå och jobba några timmar. Alina kom igår tillbaka till förskolan, på Hisingen. Det blir ju en bit att köra, men just nu är det så det är och det är ju bara nu under våren som vi behöver köra. Sen MÅSTE hon ju inte åka dit alla dagar.

Annars händer inte jättemycket här hemma. Vi hade besök av familjen Antonsson i söndags. Innan dom dök upp passade vi på att få upp våran väggdekoration. Blev riktigt bra när det var färdigt.



I måndags hade vi besök av Ibba och Emilia, Filippa hade varit hos dom under förmiddagen när jag jobbade. Alltid trevligt med lite besök.

Till helgen kommer mamma och pappa och hjälper oss med småtjejerna medan vi ska göra ett ryck i källaren så vi får ordning där nere. Förhoppningsvis hinner vi med lite småsaker i lägenheten som ska göras också. Är ju inte jättelätt att hinna med när man har småbarn runt benen hela dagarna.

Ska försöka sätta mig vid Robins dator och blogga lite mer, men då finns ju risken att det inte blir så mycket kort.



Kommentarer
Charlotta

Snyggt! :)

2012-01-11 @ 22:02:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0