Tankeöverföring

Ibland som mamma blir man stressad över vad barn kan och inte kan. Att Elise ännu inte går kan jag nog inte vara mer lugn över. Hon får ta den tid det behövs. Men idag när jag gick hem funderade jag på om jag skulle be Robin att träna lite med henne när Alina är på förskolan.
När jag väl kom hem så ser jag att Elise har avancerat och istället för att resa sig, gå två steg och sätta sig, så reser hon sig, går fyra steg och står sen kvar på stället tills hon tar fyra steg till. Så nu behöver jag ju inte be Robin träna, hon verkar ha hört mina tankar och börjat träna själv.


Jag laddade med kameran för att ta en bild på Elise, men hon hade en linslusig storasyster som vägrade stiga åt sidan.


Kommentarer
hampsu

haha, det blev ju ändå en riktigt bra bild!

2012-01-17 @ 22:23:06
Stina

Man måste ju visa Pippi-väskan! = ) Å att Elise står upp är ju i alla fall tydligt ; )



Tack för igår!!!



Kramar

2012-01-18 @ 08:16:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0