En härlig lördag

Sen länge hade jag och tjejerna på jobbet blivit hembjudna till Sabina för lite grillat. Eftersom jag hade Alina och Elise så åkte vi dit redan vid två tiden och umgicks medan Robin fixade med lite saker.
 
Elise, Alina och söta lilla Eila
 
Fint väder hade vi och när tjejerna började bada med full mundering, fick dom byta och fick även lite mer och varmare vatten.
 
Efter fem hämtade Robin Alina och Elise och jag försökte så gott jag kunde att hjälpa Sabina innan tjejerna skulle komma.
Mumsiga för-snacks
 
 
 
Massa god mat och dryck, hon är riktigt duktig på att laga mat Sabina.
Det fanns så det både räckte och blev över.
 
Vi passade även på att fira Emily, som en vecka tidigare fyllt år.
 
Självklart skulle även ett "hemfärds"-kort tas
Tack alla tjejer för en riktigt härlig och rolig lördag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0