Fredagen 6/7

I fredags var det ju dags för frisörskan. Hade funderat lite och bollade sen lite med Therese.
Så här blev resultatet.
 
Inte mörkt, men inte heller blekblont, och självklart klippte jag så mycket som behövdes. Finns ju ingen anledning att spara på slitet hår.
 
Efter jobbet åkte jag och Jeanna till Ikea.
Vi passade på att gå lääänge därinne, eftersom jag var barnfri. Jag hade på torsdagen kört Alina och Elise till mamma och pappa där dom fortfarande är kvar.
Väl ute så ville inte larmet stänga av sig på bilen. Och efter att en vän till Jeanna hjälpt oss med skjuts och vi köpt lite nya batterier så kom vi till slut in i bilen.... två timmar senare. Man kan ju ha roligare en fredag.
Men det är löst nu och jag har kommit över den värsta irritationen.


Kommentarer
Stina

Snyyyyygging! ; )

2012-07-08 @ 18:57:34
Stina

Snyyyygging! ; )

2012-07-08 @ 18:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0