Sommarfin

Igår insåg jag att Alina verkade lite irriterad på sin lugg. Den slutade i stort sett i ögat, så tänkte att eftersom hon ska till min mamma och pappa i några dagar så är det kanske bäst att den klipptes till.
Innan så har hon protesterat en del, men igår så gick det utan minsta pip, dock satt hon kanske inte jättestill, men eftersom det bara var luggen så gick det ju ganska fort.
Fina Alina
 
Själv längtar jag tills fredag då jag ska åka till frisörskan. Har inte orkat med håret det senaste och det har blivit väldigt slitet, så kommer nog bli en del att klippa av. Har dock inte bestämt mig för vilken färg det ska bli. Men sommarfräsch ska jag allt få bli, underbart!


Kommentarer
Stina

Fina Johanna! Jag ser fram emot att få se ett kort på din nya frissa : )

Många Varma sommarKramar från Umeå!

2012-07-06 @ 20:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0