För mycket av det goda

Bestämde mig igår att det var dags att skärpa till mig när det gäller sötsaker. Har blivit en del det sista. Kakor och godis liggandes hemma och glass några gånger på jobbet, och ibland småkakor och annat hembakat. Nu är det bara lördag som gäller för sötsaker.
Glad i hågen går jag till jobbet och möts av ett mail om hembakat rulltårta med grädde och jordgubbar i som står i köket och nån timma senare kommer ett nytt mail om att det finns tårta i kylen, för att fira Fredrik som fyllt år. MEN jag klarade det och tog inte ens en liten liten bit trots att det var min favvo; prinsesstårta. Klapp på axeln till mig!



Kommentarer
Charlotta

Jag hänger på:-) grymt att avstå. Kör hårt nu!

2012-06-08 @ 22:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0