*Gilla*

Åh vad jag gillar att bo här. Många faktorer som spelar in; gångavstånd till jobb, skola, förskola och affärer. Lätt att slänga på barnen kläder och spendera minst en timma nere på gården. DISKMASKIN, underlättar en hel del i vardagen. Tvättmaskin i lägenheten som gör att man kan tvätta nån maskin lite då och då utan att få en överfull tvättkorg och ett jätteprojekt. Att Filippa har gångavstånd till många av sina klasskompisar, och att hennes tjejklasskompisar verkar alla så mysiga. Även att Filippa verkar mycket gladare när hon kan leka med kompisar på eftermiddagarna och att hon har ett eget rum.
Gillar även att lägenheten är bra planerad och man känner sig inte speciellt trångbodd. Bra grannar, i alla fall det jag hittills pratat med dom. Förutom att Alina fick lite klagomål av grannen under för sina klackskor som numera är undanlagda.
Jag trivs väldigt bra helt enkelt, håller tummarna att inget händer som får mig att ändra mig.



Kommentarer
Stina

Jag är så glad för er skull! <3 <3 <3 Tänk att det blev så bra ; )

Kramar

2012-03-21 @ 19:53:01
Jeanna

Ja vi har hamnat på ett himlans bra ställe =)

2012-03-22 @ 14:32:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0