Semesterfredag

Jag har några semester dagar jag var tvungen att ta ut, så har under några fredagar under februari och mars varit hemma. Tyvärr var det alldeles disigt ute, jag som hade tänkt utelek på förmiddagen. Men vi får spara det till eftermiddagen istället, om det inte klarnar upp snart.
Robin skjutsade Filippa och begav sig sen till garaget, så det är bara jag och småtjejerna hemma. I eftermiddag ska jag in till stan för att fixa ögonfransarna. Ska bli kul att se hur resultatet blir.
Robin ska jobba både lördag och söndag, så får se vad morgondagen bjuder på, kvällen ska i alla fall spenderas hemma hos Emily med ett gäng tjejer. Ska bli väldigt kul.
På söndag hoppas jag på besök, men vi får väl se hur det blir.

När Filippa inte är hemma så invaderas hennes rum av nyfikna små.

Trevlig helg till er alla!



Kommentarer
Stina

Hihi!

Vi ses i morgon... Då ska jag inspektera dina snyggare fransar ; )



Kraaaam!

2012-03-23 @ 08:42:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0