Långhelg

I alla fall nästan. Fredagen efter jobbet tog jag med mig Alina och Filippa och begav mig till Grästorp för kalas. Grillat att äta och glasstårta till kaffet. Vi satt ute på altanen hela kvällen.

Sen blev det till att köra hem igen. På lördagen blev det lite sovmorgon eftersom tjejerna varit vakna så länge.

På lördagen tog vi det ganska lugnt, ute en stund på förmiddagen. Filippa spenderade större delen av dagen ute, som hon nuförtiden älskar.


På söndagen begav vi oss ut till Dan, Lotta, Fredrik och Sofia. Vi var ute en stor del av eftermiddagen, det brände på ganska bra i solen (så jag var lite röd även dagen efter). Fika och god mat hann vi med innan det var dags att åka hem igen. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, men Sofia tog lite kort och några lade hon upp på sin blogg. Dom hittar ni här

Igår spenderade jag närmare 12 timmar på jobbet med inventeringen. Var sjukt trött igår kväll så var väl inte på topphumör. Min mamma och pappa var här och tog hand om barnen medans både jag och Robin jobbade.

Idag åkte jag, mamma och Filippa till Ullared för shopping på GeKås. Det blev en hel del, men orkar för tillfället inte gå in mer detaljerat på det. Vi missade tydligen det strålande vädret, men antagligen hjälpte det till så det inte var knökat i affären. Nu har jag nästan fått in allt i skåpen och det är nog snart dags för sängen. Det är ju trots allt jobbdag imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0