Tycker lite synd om mig själv

När jag satt vid datorn igår kväll när tjejerna lagt sig så kände jag hur jag blev varmare och varmare. Ville inte ta en tablett förrän jag skulle gå och lägga mig. Då stod graderna på 38, och för en person med normaltemp på 36 är det en del. Sov ändå hyffsat, när jag vaknade hade jag bara lite förhöjd temp så tog en ipren för att dämpa och gick till jobbet. Det gick bra under förmiddagen men efter lunchen blev det värre. Så gick hem vid två tiden och sov en stund innan jag gick och hämtade småtjejerna strax innan fyra. Tog mig en panodil, känner mig inte varm men slö och har en jobbig huvudvärk. Hoppas på att tjejerna somnar tidigt så jag också kan lägga mig utan att behöva tjafsa med Alina om att lägga sig.
Hoppas på att vakna frisk imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0