Välkommen sol!

Det har ju varit en del sol det senaste. Har försökt att komma ut med barnen en del. Det blir ju så naturligt att stanna till en stund efter förskolan innan det är dags att gå upp och göra middag.

I lördags eftermiddag åkte jag ut till min vän Stina. Fast det blåste en hel del så var ju solen uppe så vi började med en promenad för att titta på havet. Sen blev det god och bra mat, efterrätt och självklart popcorn till filmen. Var väldigt kul och skönt att umgås utan barn springandes runt benen.
Tyvärr tog jag inga kort på den fina utsikten, men vissa saker fångas inte så bra på bild som man upplever det i verkligheten.

Söndag bjöd på kalas för Robins mormor Barbro. Tyvärr jobbade Robin, men det fanns många bra hjälpredor på plats. Massa go fika blev det och båda tjejerna slocknade i bilen hem. Elise bar jag upp så hon fick fortsätta sova. Alina vaknade till när jag skulle ta upp henne (vilket jag ville).


Från söndagförmiddag. Skönt att kunna lufta sig lite på balkongen ibland.



Idag var det åter arbetsdag. Jag och Emily passade på att ta en liten promenad på lunchen. Man får passa på att andas in lite luft eftersom man sitter inne så länge (även fast vi ändå är ganska duktiga på att öppna fönstren lite då och då).
Nu känner jag mig dock lite hängig och tror faktiskt att jag ska lägga mig så fort jag hängt upp en maskin tvätt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0