Redan onsdag...

... trodde jag, hahaha. Men var visst bara tisdag. Så dagarna flyger tydligen inte iväg i alla fall. Här är vardagen i full gång, Alina och Elise går fr.o.m denna veckan alla dagar på förskolan. Det är ett projekt att komma iväg på morgonen men det går över förväntan. På fredag ska Filippa till sin pappa, och Alina ska bli hämtat av morfar, som även ska ta med sig kusin Elsa hem till Grästorp. Dom ska på teater på lördagen. Så jag och Robin har bara lilla Lisen hemma. Har redan bokat in fredagen med Emily för lite film. Vi har dragit ut på det alldeles för länge. På lördagen är det Ikea, tror jag, och försöka få en del gjort här hemma. På söndagen ska jag ut till finaste Jessica som flyttade till Tjörn för över ett år sen och jag har ännu inte varit där *skäms*. Ska bli väldigt roligt i alla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0