Inte helt enligt planen

Idag hämtade jag Filippa på kalaset. Vi gick hem. Alla spelade tillsammans, sen lunch och sen vet jag inte vad som hände men Filippa blev på sitt allra sämsta humör som hon blir allt för ofta nuförtiden. Det slutade med att stackars Sofia, som skulle passa Alina och Elise, redan hunnit åka hemifrån, när Filippa bestämt inte skulle gå på dansskolan. Man blir helt rådvill och det sitter i kroppen länge efter, denna sorg över hennes argsinthet. Sofia kom i alla fall och spenderade eftermiddagen med oss. Vi hann med tvspel, plättätning och nagelmålning. Jättefina blev vi. Nu inväntar jag att alla barn ska sova så även jag kan lägga mig och förtränga större delen av dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0