Ärligt talat...

Igår lämnades Alina och Elise på förskolan. Jag går till jobbet. Tung i huvudet men glad i hågen. Tills det kommer ett samtal vid lunchtid att Elise har varit superhängig och inte ätit på hela dagen. Då var jag sjukt nära att ge upp och bara ställa mig och storgråta. Jag orkar inte mer. Så är väldigt tacksam att Gun kom och tog tjejerna på eftermiddagen så jag kunde fortsätta jobba och att min pappa kom mer redan i går kväll och har spenderat dagen här med A och E så jag kunde jobba även idag. Nu får det vara slut på eländet.
Fredag idag och nu slappas det i soffan. Imorgon får det nog bli jobb för min del. Helgen är i alla fall vigd åt vila övrig tid så alla barn kan lämnas på måndag och hålla sig friska.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0