Vilken helg

Är ju dock inte slut ännu. I går fick jag hämta Filippa på skolan, eftersom jag jobbar så nära och Robin åkte hem på lunchen fick hon vara själv hemma. Hon var ändå hyfsad pigg när jag kom hem. Själv gick jag och lade mig med förhöjd temp. 37.7, typ feber för mig.
Vaknade betydligt piggare idag. Dock var Filippa hängigare än igår. Vi åkte till ÖoB, hon blev vitare och vitare i ansiktet. Väl hemma somnade hon i soffan och sov över två timmar, och så har det fortsatt.
Idag har det ju varit så bra väder så fick gå ut. Robin gick ut först med Alina och Elise och jag grejade lite och gick sen ut. Tjejerna var ute i en och en halv timma. Riktigt skönt ute. Och trötta blev dom. Nu inväntar vi Melodifestivalens första deltävling.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0