Då var helgen slut igen

Några timmar och ett besök kvar har vi. I fredags jobbade jag över till sju. Filippa var med under eftermiddagen. När vi kom hem var Alina och Elise fortfarande vakna. Efter en hel del kvälltjafs med Filippa fick jag äntligen sova. Första barnet vaknade närmare halv åtta på lördagen. Vid ett kom Fredrik och Sofia. Jag, Sofia och Filippa åkte till Frölunda Torg. Blev en del shopping, sushi på väg hem sen igen. Eftersom Elise sovit middag mellan 14-17 så var inte hon vidare trött. Så blev sent i säng, med resultat att vi fick "sovmorgon" till halv åtta.
Idag har det varit soffmys under förmiddagen och efter lunch åkte Robin, Fredrik och Sofia. Robin skulle jobba och efter västtrafiks omläggningar går inga bra direkt bussar till Vallda längre för F och S.
Nu slappar jag och Elise i soffan och Alina och Filippa leker med sina Petshops. Det går bra, men ibland får man styra upp när man hör den ene börja låta irriterad.
Senare i eftermiddag kommer mamma och pappa en sväng.
Sen hoppas jag på att barnen somnar i tid. Imorgon är ju vardagen tillbaka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0