Magsjuka

Jahopp. När strömmen väl var tillbaka tog det inte lång tid innan jag hörde Elise hosta och väl inne hos henne började hon kräkas. Hon fick lägga sig på madrass i vårt rum, men det kom unga fler kräkningar.
Däremot ropade Alina vid halvtretiden. Kräkning där också. Fick bädda Elise säng, lyfta tillbaka henne och så fick Alina ta madrassen. Hon har ju vid dom andra magsjukeperioderna varit den som kräkts flera gånger på rad. Samma sak i natt. Fast känns ändå som en lättare form av magsjuka.
Känner mig mest orolig över jobb, både mitt och Robins. Emily är inte tillbaka så måste verkligen vara där. Och Robin som har möten inbokat.
Trött som ett ägg är jag nu på ingång till jobbet och hoppas att tjejerna är utan symtom idag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0