Vilken helg...

Började redan i fredags. Jag gick upp i ottan och åkte med Charlotta till Norrköping/Finspång, begravning för mormor. Fin ceremoni och tung dag. Det hjälpte inte heller att jag fick huvudvärk och till slut fick lägga mig för att sova så värken skulle minska.
Sen var vi inte hemma förrän halv tio.

På lördagen var det städning på förmiddagen och dans för Alina. Sen körde jag tjejerna till Gun där dom skulle spendera natten. Jag körde sen vidare och plockade upp Linda och Ibba. Vi spenderade sen kvällen med tacos, glass, vin och en massa tjejsnack.

Igår ringde Gun och berättade att Elise kräkts, jag hade dock redan bestämt med Jeanna att vi skulle åka till Ullared. Så spenderade hela eftermiddagen där. Kände mig nöjd med mina köp. Dagens fynd måste varit en kofta till Filippa för 29.95:-

Nu är det två dagar hemma som gäller. Elise har inte kräkts sen igår eftermiddag, hon låg dock kvar i sängen i morse och ville lyssna på Lotta en stund. Sen kom hon ut och åt några smörgåsrån och nu somnade hon precis om igen. Lilla Lisen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0