Redan slut på helgen?

På fredagskvällen hämtade jag paket från Fitnessbutiken, proteinpulver och ett par träningsbyxor till mig som jag suktat efter och nu fått som sen julklapp av Robin. Kommer nog en bild på dom inom kort. Tränade även överkropp på kvällen och såg när jag kom hem att min reservplats till lördagens bodypumppass blivit en ordinarie.
Så nu är jag mör som få i axlarna, men gött är det.
Efter förmiddagsträning blev det lördagsmys som avslutades med film, vin och ost.
Idag spenderade Filippa och Alina förmiddagen ute och jag tog en powerwalk. 
På eftermiddagen följde även jag och Elise med ut och åkte i backen. Dock tappade hon humöret rejält.
Nu är det slapp och laddning inför en ny vecka som gäller.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0